دانلوداپلیکیشن فالوورارزان فالوور ایرانی باکیفیت لایک ایرانی لایک ایرانی تعدادبالابازدید ویدیو بازدید IGTV بازدید استوری کامنت سفارشی کامنت تصادفی

آموزش ثبت نام در اینستاگرام تصویری

امروزه اینستاگرام با داشتن بیش از 200 میلیون کاربر یکی از بزرگترین شبکه های اجتماعی بر پایه عکس و ویدیو می باشد که داشتن این برنامه روی بیشتر گوشی ها خیلی عادی می باشد . هر کس می تواند با این شبکه اجتماعی آلبوم شخصی خود را برای عموم یا دوستان خود به نمایش بگذارد . 

 

با عضویت و ثبت نام در اینستاگرام ، می توانید افکتها و تصاویر و ویدیو های زیبایی خلق کرده و به نمایش بگذارید . دنبال کننده جذب کنید و از آنها لایک و کامنت بگیرید و نظرات آنها را جویا شوید . حتما با این توضیحات شما هم دوست دارید در این شبکه اجتماعی فعال شوید . 

 

در این مقاله می خواهیم ثبت نام گام به گام در این شبکه اجتماعی را آموزش دهیم . 

 

قبل از هر کاری باید این برنامه را دانلود کنیم . این برنامه روی سیستم عامل های IOS و Android قابل دریافت و استفاده می باشد . مارکت اپ استور برای آیفون و گوگل پلی برای گوشیهای اندرویدی این برنامه را در اختیار شما می گذارند . می توان از مارکت کافه بازار ، مایکت و کندو هم نام برد که این برنامه را می توانید به راحتی از این مارکت های اندرویدی دریافت کنید . 

 

از چند طریق می توانید در شبکه اجتماعی اینستاگرام ثبت نام کنید . 

  • ثبت نام با شماره تلفن یا ایمیل 
  • ثبت نام با شبکه اجتماعی فیسبوک 

1 - ثبت نام از طریق شماره تلفن یا ایمیل . 

روی دکمه Sign up کلیک کنید . 

 

در بخش بعدی ایمیل یا شماره تلفن خود را وارد کنید . 

 

 

ما ایمیل را وارد کردیم و به مرحله بعد می رویم . در این مرحله شما باید نام خود و رمز عبور را وارد کنید و کلید next را بزنید . 

 

 

در مرحله بعد برنامه به شما یوزرنیم را پیشنهاد می دهد . اگر از نام کاربری خودتون راضی نیستید می تونید با زدن دکمه Change Username آن را تغییر دهید . نام کاربری یکتا می باشد و نباید فرد دیگری در اینستاگرام از آن استفاده کند . 

 

 

در این قسمت ما نام کاربری را تغییر دادیم و تیک سبز رنگ به نشانه نبودن یوزرنیم می باشد و می تونیم این یوزرنیم را برای خود ثبت نام کنیم . برای معرفی خود به دیگران نام کاربری مورد استفاده می باشد . 

 

 

در مرحله بعد برنامه به شما پیشنهاد می دهد که می توانید اکانت اینستاگرام خود را به اکانت فیسبوک متصل کنید . اگر مایل به اتصال این دو شبکه اجتماعی هستید Connect to Facebook را بزنید و در غیر این صورت دکمه Skip در پایین صفحه را تاچ کنید . 

 

 

در قسمت بعدی می توانید لیست دوستان خود را از روی شماره تلفن آنها در دفترچه تلفن خود پیدا کنید . برای این کار روی Search Your Contact کلیک کنید . در غیر اینصورت روی Skip در پایین صفحه کلیک کنید . 

 

 

در قسمت بعدی می توانید عکس پروفایل برای خود انتخاب کنید . این عکس به صورت دایره ای و بالای اکانت شما نمایش داده می شود . این عکس چه اکانت کاربری شما خصوصی باشد چه عمومی در معرض نمایش قرار داده خواهد شد . برای اضافه کردن عکس به پروفایل Add a Photo را بزنید و در صورتی که مایل به گذاشتن عکس نیستید کلید Skip را بزنید . 

در صورت زدن دکمه Add a Photo می توانید عکس مورد نظر را از گالری گوشی گالری فیسبوک یا توئیتر خود انتخاب کنید یا عکس سلفی گرفته و به عکس پروفایل اضافه کنید . 

 

 

تبریک می گوییم شما توانستید به درستی اکانت اینستاگرام خود را بسازید . با آموزش های بعدی در سایت فالوور ارزان می توانید مدیریت بهتری روی حساب کاربری خود و فالووئرهای خود داشته باشید . 

 

افزایش فالوور ایرانی تضمینی ، افزایش لایک ایرانی ، افزایش بازدید ویدیو ، افزایش بازدید استوری ، افزایش کامنت های سفارشی ، افزایش کامنت تصادفی ، افزایش بازدید ایمپرشن برای ورود به سرچ ، پیشرفت در اینستاگرام با هشتگ گذاری صحیح .