دانلوداپلیکیشن فالوورارزان فالوور ایرانی باکیفیت لایک ایرانی لایک ایرانی تعدادبالابازدید ویدیو بازدید IGTV بازدید استوری کامنت سفارشی کامنت تصادفی

گالری عکس های ذخیره شده شخصی خود را بسازید

ذخیره تصاویر مورد علاقه ویژگی بسیار جالب و پرطرفداری بین کاربران اینستاگرام به شمار می رود و امکان دیگر این قسمت درست کردن گالری دلخواه با عکسهای مورد نظر شماست که در ادامه آموزش استفاده از این امکانات را برای شما توضیح خواهیم داد . 
 با این ویژگی شما می توانید به همه پستهای مورد علاقه خود به صورت آلبوم دسترسی داشته باشید و به راحتی در هر زمان که مایلید از انها دیدن کنید .
 

آموزش تصویری :


1 - ابتدا پست مورد نظر که شامل عکس یا فیلم می شود را بیاورید و سپس روی دکمه سیو بزنید.

 

2 - سپس روی گزینه (سیو تو کالکشن ) بزنید. 


3 - بعد از زدن روی ( سیو تو کالکشن ) پنجره ای باز می شود که می توانید البوم مورد نظر خودتون رو انتخاب کنید یا با زدن دکمه + آلبوم جدیدی بسازید و نام دلخواه خود را انتخاب کنید . 


 
4 - شما با موفقیت عکس را به آلبوم خود اضافه کردید و برای دیدن لیست آلبوم ها به صفحه خودتون رفته و با زدن دکمه آپشن بالا سمت راست و انتخاب گزینه (سیو) می تونید البوم های خود را مشاهده کنید . 

 
5 - برای ادیت نام و یا حذف عکس یا البوم داخل البوم رفته و با زدن کلید آپشن تغییرات لازم را انجام دهید . در تصویر زیر آلبوم ساخته شده و تصویر ذخیره شده در آموزش را مشاهده می کنید .