دانلوداپلیکیشن فالوورارزان فالوور ایرانی باکیفیت لایک ایرانی لایک ایرانی تعدادبالابازدید ویدیو بازدید IGTV بازدید استوری کامنت سفارشی کامنت تصادفی

3 قاب عکس ساز رایگان اینستاگرام آپدیت 2020

در این پست از سایت فالوور ارزان قصد دارید سه ابزار رایگان حرفه ای موبایل برای درست کردن قاب عکس را به شما معرفی کنید . در ادامه با ما همراه باشید . 

1. برنامه قاب عکس ساز Layout برای آیفون
 

برنامه Layout یکی از بهترین برنامه های قاب عکس سازهای رایگان برای اینستاگرام می باشد . 

Layout به عنوان ابزاری سودمند برای اینستاگرام مهندسی شده است که خود می تواند بزرگترین گالری آنلاین در جهان لقب بگیرد. دارای چند ویژگی است که درک و استفاده از آن را آسان تر می کند. متاسفانه این اپلیکیشن فقط برای سیستم عامل IOS منتشر شده است که در ادامه لینک دانلود آن را قرار خواهیم داد . 
 

دانلود اپلیکیشن قاب عکس ساز Layout برای IOS


2. برنامه قاب عکس ساز Pic Collage 
 

Pic Collage یکی از معدود برنامه هایی است که با راهنمایی ها و آموزشهایش کاربران خود را راهنمایی می کند. برای کاربرانی که در ساخت قاب عکس دیجیتال تازه کار هستند بسیار ایده آل است . این برنامه هم در iOS و هم در Android بسیار عالی عمل می کند و بسیار کاربر پسند می باشد . Pic Collage همراه با ویژگی های اساسی که دارد به شما برای اضافه کردن جذابیت به عکس هایتان کمک می کند . 

دانلود برنامه Pic Collage برای اندروید

دانلود برنامه Pic Collage برای آیفون


3. برنامه قاب عکس ساز Moldiv 
 

این قاب عکس ساز یکی از گسترده ترین برنامه ها در مورد ابزارها و ویژگی هایی است که قاب عکس ساز ها از آنها بهره می برند . مولدیو با بیش از 300 آرایش ، فیلترهای متعدد و دوربین بسیار با کیفیت و اختصاصی خود در رده برترین ویرایشگران عکس و سازندگان کلاژ قرار دارد. این برنامه قاب عکس ساز یک راه حل صفر تا صد برای تمام نیازهای ویرایش ، قاب و انتشار عکس است. ایده آل برای وبلاگ نویسی و استوری و پست های اینستاگرام می باشد .
 

دانلود برنامه مولدیو برای اندروید

دانلود برنامه مولدیو برای اپل