دانلوداپلیکیشن فالوورارزان فالوور ایرانی باکیفیت لایک ایرانی لایک ایرانی تعدادبالابازدید ویدیو بازدید IGTV بازدید استوری کامنت سفارشی کامنت تصادفی

ادیت حرفه ای ویدیو با دوربین پیشرفته Horizon Camera

برنامه پیشرفته Horizon Camera یکی از بهترین برنامه های سال 2014 برای ادیت ویدیو برای اندروید می باشد و آی او اس می باشد که تقریبا تمام نیازهای شما را به یک دوربین حرفه ای و ویرایشگر ویدیوی قدرتمند را برآورده می کند . در ادامه در سایت فالوور ارزان به آنالیز این برنامه پیشرفته می پردازیم . با ما همزاه باشید . 
 

هاریزون کمرا - فالوور ارزان اینستاگرام - خرید فالوور ایرانی
 

حرفه ای ویدیو با دوربین پیشرفته Horizon Camera
 

برنامه Horizon Camera به شما امکان می دهد بدون توجه به نحوه نگه داشتن گوشی تلفن همراه ، فیلم ها و عکس های افقی را ضبط کنید. هنگام گرفتن آن را به حالت ایستاده ، پهلو یا حتی مدام بچرخانید ، لحظه ثبت شده شما همیشه افقی خواهد بود! با دوربین عقب یا جلو فیلم برداری حرفه ای کنید و کارهای خود را به اشتراک بگذارید!

تا به حال احساس کرده اید که هنگام ضبط فیلم باید دستگاه خود را بچرخانید؟ آیا اغلب به فیلم های عمودی یا فیلم هایی با جهت گیری غلط ختم می شوید؟ این مشکل با برنامه Horizon به خوبی رفع شده . 

Horizon Camera با استفاده از ژیروسکوپ دستگاه شما هنگام ضبط ، عکس ها و فیلم ها را به صورت خودکار تراز می کند. این برنامه قابلیت ضبط فیلم ها را به دکمه نرم افزاری و سخت افزاری گوشی شما دارا می باشد و فیلم های با کیفیت خود را می توانید در گوشی ذخیره کنید . در چرخش ها به خوبی وضوح را حفظ می کند و حتما ارزش دانلود را دارد . 
 

دانلود برنامه Horizon Camera برای اندروید
دانلود برنامه Horizon Camera برای آی او اس
آدرس سایت سازنده


دیگر مطالب سایت فالوور ارزان :
 

ویدیو های تایم لپس برای اینستاگرام با Life Lapse

پاک کردن سوابق جستجوی اینستاگرام

آموزش خصوصی و عمومی کردن اکانت اینستاگرام

سایت های هشتگ ساز برای اینستاگرام (انگلیسی)

آموزش ارسال gif در استوری اینستاگرام


خدمات سایت فالوور ارزان : 

خرید فالوور اینستاگرام ، خرید لایک اینستاگرام ، خرید بازدید ویدیو اینستاگرام ، خرید بازدید استوری اینستاگرام ، خرید لایک اتوماتیک پست های آخر ، خرید بازدید IGTV ، اپلیکیشن اندرویدی فالوور ارزان ، خرید کامنت اینستاگرام ، بالا اوردن پیج در اکسپلور