دانلوداپلیکیشن فالوورارزان فالوور ایرانی باکیفیت لایک ایرانی لایک ایرانی تعدادبالابازدید ویدیو بازدید IGTV بازدید استوری کامنت سفارشی کامنت تصادفی

جلوگیری از هک شدن صفحه اینستاگرام

برخلاف تصور کاربران مبتدی ایجاد امنیت در پیج شخصی بسیار کار ساده ای می باشد و برای ایجاد امنیت در این شبکه اجتماعی نیاز به هیچ گونه هزینه ای نیست و شبکه اجتماعی اینستاگرام در اپلیکیشن خود امکاناتی را برای امنیت بیشتر پیج ها گذاشته است که در ادامه در سایت فالوور ارزان با این راهکار های ساده ولی مهم آشنا خواهیم شد . 

 

همانطور که می دانید برنامه نویسی اپلیکیشن های قدرتمندی مثل اینستاگرام از ایمنی بالایی برخوردار می باشد و نفوذ به آنها کاری بسیار دشوار می باشد . بیشتر در صورت بی توجهی و دانش کم کاربران نفوذ به صفحه های کاربری صورت می گیرد و عملا هک کردن کاری بسیار دشوار و نزدیک به غیر ممکن است . 

 

1- وارد بخش settings اینستاگرام خود شوید و Two-factor authentication را انتخاب کنید.

2- در بخش بعدی تیک مربوط به Security code را فعال کنید.

3- در این بخش باید شماره موبایل شخصی خود را برای دریافت کد وارد کنید . برای اینکار میبایست Add Number  را بزنید .

4- با این کار شما Backup Codes دریافت میکنید و از این به بعد حتی با وارد کردن رمز شخصی شما هم در صورت دسترسی نداشتن به موبایل شخصی شما فرد مورد نظر قادر به وارد شدن به حساب شما نیست . 

 

اگر هم صفحه شما هک شده و در پی بازگشت آن هستید این مقاله "آموزش تماس با پشتیبانی اینستاگرام" را برای ارسال درخواست به پشتیبانی اینستاگرام مطالعه کنید .