دانلوداپلیکیشن فالوورارزان فالوور ایرانی باکیفیت لایک ایرانی لایک ایرانی تعدادبالابازدید ویدیو بازدید IGTV بازدید استوری کامنت سفارشی کامنت تصادفی

سایت های هشتگ ساز برای اینستاگرام (انگلیسی)

در این مقاله از سایت فالوور ارزان قصد داریم چند برنامه محبوب انگلیسی برای ساخت هشتگ به شما معرفی کنیم . شما از این برنامه ها برای شبکه های اجتماعی دیگر می توانید استفاده کنید . برای دانلود هشتگ سازهای فارسی به مطلب "برنامه های هشتگ ساز برای اینستاگرام (فارسی)" مراجعه کنید . 
 

فالوور ارزان اینستاگرام
 

اگرچه توییتر اولین شبکه رسانه های اجتماعی بود که از هشتگ برای گروه بندی پست ها در موضوعات مرتبط با هم استفاده می کرد ، اما در اینستاگرام است که هشتگ ها واقعاً شکوفا شده اند و تولید محتوای عظیمی با استفاده از هشتگ ها به هم مرتبط شده اند . 

توجه در مورد هشتگ ها : یک الگوریتم وجود دارد که باید مراقب استفاده از هشتگ اینستاگرام خود باشید. اینستاگرام اکنون افرادی را که برای پست های خود هشتگ های غیر مرتبط ارسال می کنند را شناسایی و از اعتبار پست و صفحه آنها کم می کند پس برای هر پست هشتگ های مرتبط با همان پست را استفاده کنید و برای پیشرفت در اینستاگرام صبور باشید . برای پیدا کردن هشتگ های بهتر می توانید از برنامه یا سایتهای زیر استفاده کنید . 
 

خرید فالوور ارزان

 

1. تولید هشتگ با آپلود تصویر سایت Hashtag Generator Tool

شما یک عکس را بارگذاری می کنید و می توانید مجموعه ای از هشتگ های مربوطه را ایجاد کنید که هنگام به اشتراک گذاشتن آن تصویر در اینستاگرام از آنها استفاده کنید .

این کار را با کلیک کردن روی نماد + در سمت راست شروع می کنید. از شما می خواهد فایل تصویر مورد نظر را انتخاب کنید. "تصویری که قصد انتشار آن در اینستاگرام را دارید"

هنگامی که عکس خود را پیدا کردید ، روی کادر Upload and Generate Hashtags کلیک کنید.

در این مرحله ، شما نمونه ای از وضعیت پست خود را با ده هشتگ بالقوه مشاهده خواهید کرد و از آنها در اینستاگرام خود استفاده می کنید . 

ورود به سایت Hashtag Generator Tool


خرید فاوور اینستاگرام
 

2. تولید هشتگ با سایت  All Hashtag
 

این سایت از سال 2015 به عنوان یک ابزار ساده ایجاد هشتگ آغاز به کار کرد. از آن زمان به طور مداوم گسترش یافته و ویژگی های جدیدی به آن افزوده شده است. اکنون به شما امکان می دهد هشتگ های برتر را تحلیل و بررسی و ایجاد کنید . 

این سایت در حال حاضر شامل چهار ابزار هشتگ است که در ادامه آنها را معرفی می کنیم . 

  • Hashtag Generator - هشتگ ساز که هشتگ های برتر ، تصادفی یا زنده ایجاد می کند و بهترین هشتگ های مورد نیاز شما را به شما نشان می دهد.
  • Hashtag Creator - به شما کمک می کند هشتگ های شخصی خود را ایجاد کنید. 
  • Hashtag Creator - هشتگ را تجزیه و تحلیل می کند تا برخی اطلاعات تحلیلی درباره هشتگ خود را برای استراتژی بازاریابی خود بدست آورید .
  • Top Hashtags - به شما می گوید کدام هشتگ ها بهترین و کدام هشتگ ها محبوب ترین هستند .
  • All Hashtag’s Hashtag Generator 30 - انتخاب هشتگ برتر و بیشتر را براساس انتخاب کلمه کلیدی به شما ارائه می دهد. تولید کننده هشتگ هشتگ های مرتبط را براساس یک کلمه کلیدی پیشنهاد می دهد. شما سه گزینه فیلتر دارید تا هشتگ های مناسب مورد نیاز خود را پیدا کنید - برتر ، تصادفی یا زنده. پس از آماده شدن ، می توانید هشتگ های تولید شده را با دکمه "Copy" کپی کنید.

ورود به سایت All Hashtag


سایت فالوور ارزان -  تولید هشتگ آنلاین
 

3. تولید هشتگ با سایت Instavast
 

Instavast مجموعه کاملی از ابزارهای بازاریابی اینستاگرام را فراهم می کند. که یکی از آنها شامل یک تولید کننده هشتگ اینستاگرام است که هنوز در نسخه بتا کار می کند. این سایت همچنین دارای یک ابزار رایگان می باشد که هشتگ های ممنوع اینستاگرام را لیست می کند. این موارد را به هشتگ های کاملاً ممنوع تقسیم می کند (عمدتاً کلمات کلیدی و سایر واژه های توهین آمیز و هشتگهایی را که به طور موقت ممنوع شده اند )

ورود به سایت Instavast


خرید فالوور ایرانی - ساخت هشتگ اینستاگرام با عکس
 

4. تولید هشتگ با سایت Photerloo
 

سایت "Photerloo" به شما امکان می دهد عکس های خود را به صورت آنلاین در شبکه های اجتماعی ، سایت های عکاسی به صورت خودکار به اشتراک بگذارید. این سایت از یک ربات برای هشتگ سازی از روی تصاویر استفاده می کند . 
 

این سایت دارای رابط کاربری بسیار ساده و کاربر پسند می باشد و از سیستم درگ اند دراپ (کشیدن تصاویر روی بخش آپلود) پشتیبانی می کند و بخشی برای اضافه کردن تصاویر به علاقه مندی ها دارد . برای مشاهده امکانات دیگر سایت حتما به این سایت موفق و جالب سر بزنید .

ورود به سایت Photerloo


 

دیگر مطالب آموزشی سایت : 

آموزش ارسال gif در استوری اینستاگرام
آموزش خصوصی و عمومی کردن اکانت اینستاگرام
کم کردن مصرف اینترنت اینستاگرام
جلوگیری از هک شدن صفحه اینستاگرام
بازیابی رمز فراموش شده اینستاگرام (از طریق کامپیوتر)


دیگر خدمات سایت فالوور ارزان :
 

افزایش فالوور ایرانی تضمینی ، افزایش فالوور لایک زن ، افزایش لایک ایرانی ، افزایش بازدید ویدیو ، افزایش بازدید استوری ، افزایش کامنت های سفارشی ، افزایش کامنت تصادفی ، افزایش بازدید ایمپرشن برای ورود به سرچ ، لایک اتوماتیک 10 پست آخر صفجه اینستاگرام ، لایک اتوماتیک 5 پست آخر ، لایک اتوماتیک 20 پست آخر ، لایک اتوماتیک 10 پست آینده ، لایک اتوماتیک 5 پست آینده