دانلوداپلیکیشن فالوورارزان فالوور ایرانی باکیفیت لایک ایرانی لایک ایرانی تعدادبالابازدید ویدیو بازدید IGTV بازدید استوری کامنت سفارشی کامنت تصادفی

آموزش تغییر پروفایل اینستاگرام (نام کاربری ، بیوگرافی و ... )

پروفایل کاربری در حساب اینستاگرام شما از اهمیت بالایی برخوردار می باشد . اگر شما کسب و کاری در اینستاگرام راه اندازی کردید این قسمت می تواند کسب و کار شما را به خوبی معرفی کند . و اگر شما حسابی شخصی دارید این قسمت راهی برای ارتباط بهتر با دوستانیست که به دنبال شما می گردند . برای تغییر پروفایل کاربری این آموزش را در سایت فالوور ارزان مطالعه کنید . 

 

1 - ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید و از نوار ابزار پایین روی آیکون پروفایل خود کلیک کنید . در صفحه بعد روی Edit Profile زده و به صفحه تنظیمات بروید . 

 

2 - تنظیمات را با راهنمای متنی پایین اعمال کنید . 

  • Name : نام نمایش داده شده در بیوگرافی شما . توجه کنید که این نام برای شناسایی شما در اینستاگرام نیست . 
  • Username : این نام برای معرفی شما در اینستاگرام هستش و نامی یکتا مخصوص پیج شما می باشد که باید به دوستان خود بدهید . 
  • Website : آدرس وبسایت شما که پر کردنش اختیاری می باشد . 
  • Bio : بیوگرافی شما که محدودیت تعداد حرف دارد و یه بیوگرافی مختصر و مفید باید در این قسمت وارد کنید . 
  • E-mail Address : آدرس ایمیل خود را در این قسمت وارد کنید . (اگر قبلا با ایمیل عضو شدید و تاییدیه ایمیل را فعال کردید ایمیل شما در این قسمت می باشد که در صورت نیاز می توانید آن را تعویض کنید)
  • Phone Number : شماره تلفن شما که کدهای تایید برای این شماره ارسال می شود . (اگر قبلا با شماره تلفن عضو شدید و تاییدیه را فعال کردید شماره تلفن شما در این قسمت می باشد که در صورت نیاز می توانید آن را تعویض کنید)

 

 

جلوگیری از هک شدن صفحه اینستاگرام

آموزش ثبت نام در اینستاگرام تصویری

افزایش فالوور ایرانی تضمینی ، افزایش فالوور لایک زن ، افزایش لایک ایرانی ، افزایش بازدید ویدیو ، افزایش بازدید استوری ، افزایش کامنت های سفارشی ، افزایش کامنت تصادفی ، افزایش بازدید ایمپرشن برای ورود به سرچ