دانلوداپلیکیشن فالوورارزان فالوور ایرانی باکیفیت لایک ایرانی لایک ایرانی تعدادبالابازدید ویدیو بازدید IGTV بازدید استوری کامنت سفارشی کامنت تصادفی

آموزش کپی لینک برای خرید لایک و بازدید اینستاگرام

در این مقاله از سایت فالوور ارزان قصد داریم چگونگی سفارش بدون مشکل لایک و بازدید و کامنت را برای پست مورد نظر آموزش دهیم . با این روش سفارش شما در چند ثانیه اجرا خواهد شد . توجه داشته باشید برای این کار حتما باید اکانت شما عمومی "Public" باشد وگرنه لینک بدست امده درست نمی باشد . با این کار می تونید پستهای اکانت های عمومی را در شبکه های اجتماعی دیگر هم با دوستان خود به اشتراک بگذارید . 

 

ابتدا وارد پست مورد نظر شده و طبق تصویر زیر پیش می روید ( روی 3 نفطه بالای پست که در تصویر مشخص شده بزنید ) برای اینستاگرام با زبان فارسی دکمه "کپی کردن پیوند" و در اینستاگرام به زبان انگلیسی "Copy link" را باید بزنید . 
 


 

شما با موفقیت لینک پست را کپی کردید و حالا باید به قسمت فروش لایک یا بازدید  یا کامنت  رفته و لینک مورد نظر را "Paste" کنید یا بچسبانید . برای کار انگشت خود را روی کادر مربوطه نگه دارید و گزینه چسباندن یا "paste" را بزنید . 
 


 

شماره تلفن خود را وارد کنید و پرداخت را بزنید . با این کار سفارش شما در چند ثانیه به صورت خودکار فعالسازی و اجرا می شود . 

 

دیگر مطالب آموزشی سایت فالوور ارزان :

آموزش ارسال gif در استوری اینستاگرام
برنامه 9square برای پازلی کردن صفحه اینستاگرام
برنامه اندروید دانلود استوری اینستاگرام
آموزش مکالمه چند نفره در دایرکت اینستاگرام
آموزش تغییر پروفایل اینستاگرام (نام کاربری ، بیوگرافی و ... )

افزایش فالوور ایرانی اینستاگرام، افزایش فالوور لایک زن اینستاگرام ، افزایش فالوور اینستاگرام،  بازدید ارزان اینستاگرام ،  افزایش بازدید استوری اینستاگرام ، افزایش کامنت سفارشی اینستاگرام ، افزایش کامنت تصادفی اینستاگرام ، افزایش بازدید ایمپرشن برای ورود به سرچ اینستاگرام ، فالوور ایرانی با کیفیت ،