دانلوداپلیکیشن فالوورارزان فالوور ایرانی باکیفیت لایک ایرانی لایک ایرانی تعدادبالابازدید ویدیو بازدید IGTV بازدید استوری کامنت سفارشی کامنت تصادفی

بهترین برنامه ها برای آنالیز حساب کاربری اینستاگرام

در این مطلب از سایت فالوور ارزان قصد داریم بهترین اپلیکیشن ها را برای آنالیز و بررسی حساب اینستاگرام شما معرفی کنیم . با بررسی فالوور ها و پست ها می تونید چیج شخصی یا کاری خود را محبوب تر کنید و زودتر وارد اکسپلور اینستاگرام شوید . با ما همراه باشید . 
 

خرید فالوور اینستاگرام

 

1. معرفی برنامه قدرتمند Follower Analyzer (اندروید)
 

دانلود : بیشتر از 10 میلیون نفر از پلی استور

تجزیه و تحلیل مربوط به فالوور و فالوئینگ حساب اینستاگرام را در اختیار شما قرار می دهد. می توانید ببینید چه کسی شما را دنبال نکرده است و چه کسی دیگر شما را دنبال نمی کند ، دنبال کنندگان جدید را ردیابی می کند ، دوستان مشترک خود را با این برنامه پیدا کنید و آنها را دنبال کنید . 

 شما می توانید مشاهده کنید که کدام دنبال کننده ها پست های شما را هرگز دوست نداشته اند یا درباره آنها نظر نداده اند و چه پستهایی از پیج شما مورد پسند آنها قرار گرفته .  شما می توانید وضعیت های مورد پسند و برجسته ترین نظرات خود و افرادی که اغلب در پست های شما برچسب گذاری می کنند را مشاهده کنید .

دانلود برنامه Follower Analyzer برای اندروید


خرید فالوور ارزان - فالوور آنالیز
 

2. معرفی برنامه Followers for Instagram (آیفون)
 

در این برنامه شما می توانید به رایگان فالوورهای خود را آنالیز کنید و ببینید چه افرادی که از طرف شما فالو شدن شما را فالو نکردند و انها را حذف کنید . این برنامه رایگان می باشد و چند بخش درون برنامه ای مفید مثل مشاهده کامنت ها و پستهای پاک شده توسط اینستاگرام را در اختیار شما قرار می دهد . 

برنامه از طراحی بسیار کاربر پسند بهره می برد و اگر از سیستم عامل ای او اس استفاده می کنید حتما آن را دانلود کنید . 
 

دانلود برنامه Followers for Instagram برا آیفون 


خرید لایک اینستاگرام - آنالیز فالوور
 

3. معرفی برنامه FollowMeter - Unfollowers Analytics (اندروید)
 

این برنامه پیگیری و عدم پیگیری فالوورها را بسیار آسان می کند. می توانید با استفاده از ردیاب فوری آنها ، از طیف وسیعی از تجزیه و تحلیل ها در مورد حساب اینستاگرام خود مطلع شوید. این برنامه شامل تبلیغات و خریدهای درون برنامه ای برای ویژگی های پیشرفته تر است . 

شما می توانید دنبال کنندگان خود را آنالیز کنید ، فالوور های مخفی را پیدا کنید ، متوجه شوید کدام یک از مخاطبان شما واقعی است و ربات ها را از پیج خودتون پاکسازی کنید . این برنامه کاربر پسند فقط برای سیستم عامل اندروید برنامه نویسی شده است . 

دانلود برنامه FollowMeter - Unfollowers Analytics برای اندروید


دیگر مطالب سایت فالوور ارزان :

برنامه های هشتگ ساز برای اینستاگرام (فارسی)

سایت های هشتگ ساز برای اینستاگرام (انگلیسی)

دانلود ویدیو و عکس های اینستاگرام با برنامه InstaSave

تبدیل اکانت اینستاگرام به بیزینس اکانت ویدیویی

آموزش جستجوی پیشرفته در اینستاگرام

خدمات سایت فالوور ارزان : 

افزایش فالوور ایرانی تضمینی ، افزایش فالوور لایک زن ، افزایش لایک ایرانی ، افزایش بازدید ویدیو ، افزایش بازدید استوری ، افزایش کامنت های سفارشی ، افزایش کامنت تصادفی ، افزایش بازدید ایمپرشن برای ورود به سرچ ، لایک اتوماتیک 10 پست آخر صفجه اینستاگرام ، لایک اتوماتیک 5 پست آخر ، لایک اتوماتیک 20 پست آخر ، لایک اتوماتیک 10 پست آینده ، لایک اتوماتیک 5 پست آینده