دانلوداپلیکیشن فالوورارزان فالوور ایرانی باکیفیت لایک ایرانی لایک ایرانی تعدادبالابازدید ویدیو بازدید IGTV بازدید استوری کامنت سفارشی کامنت تصادفی

آموزش جستجوی پیشرفته در اینستاگرام

شبکه اجتماعی اینستاگرام در برنامه خود قسمتی برای جستجوی پیشرفته کاربران ، هشتگ ، موقعیت مکانی قرار داده است که کاربر می تواند از این قسمت برای پیدا کردن برند مورد علاقه ، دوستان خود ، آی دی مورد نظر ، پست هایی که در موقعیت های مکانی مشخص ارسال شده اند و جستجوی پستهایی که از هشتگ های مرتبط استفاده کردند . در ادامه کار با قسمت سرچ را در سایت فالوور ارزان به شما آموزش خواهیم داد . 
 

شما با تایپ در قسمت Search می تونید در بخش مورد نظر جستجوی خود را انجام دهید . در این قسمت می توانید از هر زبانی که نیاز شما هست استفاده کنید . در ادامه بخش های سرچ را توضیح می دهیم . 

 

1 - Top : در این قسمت لیست پیشنهادی اینستاگرام را به نسبت فالو شده ها از طرف شما و فالو شده ها از طرف دوستان و آشنایان را نمایش می دهد و این قسمت برای سریعتر به هدف رسیدن شما در جستجو می باشد . این قسمت مخلوطی از کاربران ، هشتگ ، موقعیت های مکانی ترند شده می باشد . 
 


 

2 - People : در این بخش فقط کاربران نمایش داده می شوند و شما در این قسمت نمی توانید به دنبال هشتگ و موقعیت های مکانی بگردید . این قسمت مناسب پیدا کردن کاربران می باشد . 
 


 

3 - Tags : در این بخش شما می توانید هشتگ های استفاده شده توسط کاربران در پست های خود را دنبال کنید . اگر کاربری از هشتگ مثلا #فالوور در پست عمومی خود استفاده کرده باشد شما با جستجوی فالوور می توانید در این لیست پست کاربر مورد نظر را پیدا کنید . این قسمت بسیار محبوب می باشد و لیست به صورت محبوبیت نمایش داده می شود . مثلا اگر به دنبال مطالب آشپزی هستید کافیه در بخش جستجوی هشتگ کلمه آشپزی را تایپ کنید . 
 


 

4 - Place : در این بخش شما می توانید موقعیت مکانی مورد نظر خود را پیدا کنید . مثلا شهر مورد نظر یا رستوران و مغازه دلخواه خود . البته باید قبلا توسط کاربران این موقعیت مکانی در پستی ثبت شده باشد . مثلا در مورد رستوران ها یا صاحب رستوران یا مشتریهای آن رستوران در پست خود موقعیت مکانی را درج کرده اند و شما می توانید به راحتی به آن دسترسی داشته باشید . 



 

مطالب آموزشی دیگر : 

آموزش تغییر پروفایل اینستاگرام (نام کاربری ، بیوگرافی و ... )

آموزش حذف دائمی حساب کاربری اینستاگرام

جلوگیری از هک شدن صفحه اینستاگرام

گالری عکس های ذخیره شده شخصی خود را بسازید

افزایش فالوور ایرانی تضمینی ، افزایش فالوور لایک زن ، افزایش لایک ایرانی ، افزایش بازدید ویدیو ، افزایش بازدید استوری ، افزایش کامنت های سفارشی ، افزایش کامنت تصادفی ، افزایش بازدید ایمپرشن برای ورود به سرچ