دانلوداپلیکیشن فالوورارزان فالوور ایرانی باکیفیت لایک ایرانی لایک ایرانی تعدادبالابازدید ویدیو بازدید IGTV بازدید استوری کامنت سفارشی کامنت تصادفی

ویدیو های تایم لپس برای اینستاگرام با Life Lapse

تایم لپس اینستاگرام - فالوور ارزان اینستاگرام
 

Life Lapse ایجاد ویدیو های تایم لپس شخصی و توقف حرکت را ساده می کند. به راحتی با Life Lapse تغییرات را ضبط کنید یا عکس های خود را به فیلم های حلقه ای تبدیل کنید و در استوری و پست های اینستاگرام استفاده کنید .در این برنامه از تبلیغات مزاحم خبری نیست .  هنگام گرفتن کلیپ های خود از ویژگی تصویر شبح دار برنامه استفاده کنید تا موضوع خود را در کلیپ تراز کنید. برای انجام این کار به صورت دستی و بدون برنامه لایف لپس باید وارد ویرایشگر عکس شوید ، ده ها لایه ایجاد کنید و آنها را به صورت دستی تراز کنید ، سپس به نرم افزار ویرایش ویدئو ارسال کنید.
 

با Life Lapse در وقت و هزینه خود برای ساخت تایم لپس صرفه جویی کنید ! مهارت ویرایش ویدئو ندارید؟ مشکلی نیست Life Lapse همه کلیپ ها را برای شما انجام می دهد و موزیک دلخواه خود را روی ویدیو های خود قرار دهید . 
 

این برنامه در سفر به شدت به کار شما می آید و خاطرات خود را می توانید در استوری و پستهای اینستاگرامی با فالوورهای خود به اشتراک بگذارید . برنامه لایف لپس برای سیستم عامل ANDROID و IOS طراحی شده است که در ادامه لینک دانلود آن را قرار خواهیم داد . 


دانلود برنامه Life Lapse برای ANDROID

دانلود برنامه Life Lapse برای IOS


دیگر مطالب سایت فالوور ارزان :

آموزش حذف دائمی حساب کاربری اینستاگرام

آموزش تماس با پشتیبانی اینستاگرام

برنامه ویرایش استوری اینستاگرام در آیفون Typorama

ساخت قابهای ویدیویی برای اینستاگرام (video collage)

آموزش جستجوی پیشرفته در اینستاگرام
 

خدمات سایت فالوور ارزان :

افزایش فالوور ایرانی تضمینی ، افزایش فالوور لایک زن ، افزایش لایک ایرانی ، افزایش بازدید ویدیو ، افزایش بازدید استوری ، افزایش کامنت های سفارشی ، افزایش کامنت تصادفی ، افزایش بازدید ایمپرشن برای ورود به سرچ ، لایک اتوماتیک 10 پست آخر صفجه اینستاگرام ، لایک اتوماتیک 5 پست آخر ، لایک اتوماتیک 20 پست آخر ، لایک اتوماتیک 10 پست آینده ، لایک اتوماتیک 5 پست آینده