دانلوداپلیکیشن فالوورارزان فالوور ایرانی باکیفیت لایک ایرانی لایک ایرانی تعدادبالابازدید ویدیو بازدید IGTV بازدید استوری کامنت سفارشی کامنت تصادفی

آموزش ارسال عکس در اینستاگرام

در این مقاله از سایت فالوور ارزان می خواهیم آموزش گذاشتن عکس در اینستاگرام را آموزش دهیم . این کار بسیار ساده می باشد ولی فوت و فن هایی دارد که می تواند در محبوبیت شما در این شبکه اجتماعی و افزایش فالوور به شما کمک شایانی کند . در ادامه با آموزش تصویری این مطلب در خدمتتون هستیم . 

ابتدا در صفحه اول اینستاگرام روی دکمه  زده و به صفحه زیر بروید . در این صفحه می توانید عکس مورد نظر را از گالری انتخاب کنید یا با دوربین گوشی عکس گرفته و انتخاب کنید یا ویدیو مورد نظر را انتخاب کنید و روی دکمه بعدی "Next" بزنید . 


برای ارسال چند عکس در قالب یک پست باید روی عکس مورد نظر چند ثانیه نگه دارید تا به حالت انتخاب شده در بیاید و بعد عکسهای دیگر را تیک بزنید . 
 


 

در مرحله بعد اینستاگرام به شما این اجازه را می دهد که افکت مورد نظر خود را روی عکستون قرار دهید . 
 


 

با نگه داشتن روی افکت مورد نظر می توانید ویرایش بهتر و حرفه ای تری روی افکت انتخابی خود داشته باشید . 
 


 

با زدن روی دکمه ویرایش "Edit" می توانید ویرایش بسیار بهتر و حرفه ای تری روی عکس خود داشته باشید . 
 


 

در مرحله بعد و مهم ترین مرحله ارسال پست شما کارهای زیادی می توانید انجام دهید . برای بهتر دیده شدن حتما باید متن خوبی انتخاب کنید و از هشتگ گذاری صحیح استفاده کنید . 

Tag People : در این بخش شما قادر به تگ کردن دوستان خود روی عکس مورد نظر هستید . با این کار دوستانی که تگشون کردید نوتیفیکیشن دریافت می کنن و با لایک و کامنت زیر این پست خبردار می شوند . 

Add Location : در این بخش می توانید موقعیت مکانی خود را مشخص کنید . 

Also Post to : در این بخش همزمان پست شما به شبکه اجتماعی مورد نظرتون ارسال می شود . توجه داشته باشید که باید از قبل در شبکه اجتماعی مورد نظر عضو و لاگین کرده باشید . 
 


 

در مرحله بعد اشتراک گذاری "Share" را می زنید و پست مورد نظر ارسال خواهد شد . 
 

 

مطالب آموزشی دیگر سایت : 

آموزش خصوصی و عمومی کردن اکانت اینستاگرام
آموزش مکالمه چند نفره در دایرکت اینستاگرام
آموزش ثبت نام در اینستاگرام تصویری
آموزش تماس با پشتیبانی اینستاگرام
آموزش تغییر پروفایل اینستاگرام (نام کاربری ، بیوگرافی و ... )


افزایش فالوور ایرانی تضمینی ، افزایش فالوور لایک زن ، افزایش لایک ایرانی ، افزایش بازدید ویدیو ، افزایش بازدید استوری ، افزایش کامنت های سفارشی ، افزایش کامنت تصادفی ، افزایش بازدید ایمپرشن برای ورود به سرچ ، لایک اتوماتیک 10 پست آخر صفجه اینستاگرام ، لایک اتوماتیک 5 پست آخر ، لایک اتوماتیک 20 پست آخر ، لایک اتوماتیک 10 پست آینده ، لایک اتوماتیک 5 پست آینده