دانلوداپلیکیشن فالوورارزان فالوور ایرانی باکیفیت لایک ایرانی لایک ایرانی تعدادبالابازدید ویدیو بازدید IGTV بازدید استوری کامنت سفارشی کامنت تصادفی

آموزش خرید فالوور ایرانی از سایت فالوور ارزان

در این مقاله از سایت فالوور ارزان قصد داریم سفارش فالوور ایرانی را به صورت کامل به صورت تصویری آموزش دهیم . 
 

ابتدا وارد وبسایت یا اپلیکیشن شده و به بخش فالوور ایرانی ارزان یا فالوور با کیفیت ایرانی یا فالوور لایک زن ایرانی مراجعه می کنید و تعداد فالوور مورد نظر را انتخاب می کنید و در بخش مربوطه نام کاربری اینستاگرام و شماره تماس خود را وارد می کنید و دکمه پرداخت را بزنید . 
 


 

در مرحله بعد به صفحه پرداخت زرین پال هدایت می شوید . روی دکمه کارت های شتابی کلیک کرده و دکمه سبز رنگ پرداخت را بزنید تا به درگاه امن بانکی متصل شوید . 
 


 

در مرحله بعد با دقت اطلاعات کارت بانکی خود را ارسال کنید . توجه داشته باشید که این بخش کاملا امن و مختص بانک های معتبر می باشد و اطلاعات شما کاملا محفوظ خواهد ماند . 
 


 

در مرحله بعد اطلاعات پرداخت به شما نمایش داده می شود که باید روی دکمه تکمیل فرایند خرید بزنید تا خرید شما به درستی ثبت شود . توجه کنید که اگر این دکمه را نزنید شاید پول شما از حساب کسر و دوباره برگشت بخورد . 
 


 

در مرحله بعد شما به سایت فالوور ارزان برخواهید گشت و کد پیگیری برای شما پیامک خواهد شد . با این کد پیگیری می توانید سفارش خودتون را از طریق پشتیبانی پیگیری کنید . 
 


 

در صورت داشتن هرگونه سوال یا مشکل با پشتیبانی 24 ساعته ما در تماس باشید . 

 

دیگر مطالب سایت فالوور ارزان : 

آموزش کپی لینک برای خرید لایک و بازدید اینستاگرام
آموزش ارسال gif در استوری اینستاگرام
آموزش حذف دائمی حساب کاربری اینستاگرام
آموزش تغییر پروفایل اینستاگرام (نام کاربری ، بیوگرافی و ... )
آموزش مکالمه چند نفره در دایرکت اینستاگرام

افزایش فالوور ایرانی اینستاگرام، افزایش فالوور لایک زن اینستاگرام ، افزایش فالوور اینستاگرام،  بازدید ارزان اینستاگرام ،  افزایش بازدید استوری اینستاگرام ، افزایش کامنت سفارشی اینستاگرام ، افزایش کامنت تصادفی اینستاگرام ، افزایش بازدید ایمپرشن برای ورود به سرچ اینستاگرام ، فالوور ایرانی با کیفیت