دانلوداپلیکیشن فالوورارزان فالوور ایرانی باکیفیت لایک ایرانی لایک ایرانی تعدادبالابازدید ویدیو بازدید IGTV بازدید استوری کامنت سفارشی کامنت تصادفی

برنامه هایی برای استوری بهتر در اینستاگرام

استوری ها در اینستاگرام خیلی بخش مهمی برای جذب مخاطب محسوب می شوند و برنامه های بسیاری در این زمینه ساخته شده تا کاربران بتونن استوری های خیلی با کیفیت تر و بهتری را خلق کنند . در این مطلب از سایت فالوور ارزان قصد معرفی آنها را داریم . با ما همراه باشید . 

 


 

1. برنامه ویرایشگر فیلم برای استوری InShot
 

InShot یک برنامه عالی برای آماتورها و حرفه ای ها میباشد . این برنامه با داشتن بسیاری از ویژگی های ویرایش ویدئو و عکس ، هر آنچه برای ایجاد Instagram Stories نیاز دارید را در اختیار شما قرار می دهد.

ویرایشگر فیلم InShot دارای طیف وسیعی از ویژگی ها است و به شما امکان می دهد فیلم ها را کوتاه ، برش ، تقسیم یا ادغام کنید. همچنین زمینه های مختلف فیلم ، فیلترها و افکت ها را فراهم می کند. با گزینه ای برای محو کردن موسیقی در داخل و خارج ، می توانید موسیقی و صدا را به فیلم های خود اضافه کنید. گزینه ای برای کنترل سرعت وجود دارد که با استفاده از آن می توانید فیلم های آهسته یا سریع تهیه کنید. همچنین می توانید نسبت ابعاد ویدئو را متناسب با سیستم عامل های مختلف مدیریت کنید.

این برنامه همچنین دارای متن ، برچسب ، شکلک و جلوه های دیگر طراحی است که می تواند به دو عکس و فیلم اضافه شود.
 

دانلود برنامه InShot برای Android

دانلود برنامه InShot برای IOS



 

2. برنامه ویرایشگر فیلم برای استوری StoryArt
 

برنامه استوری آرت یکی از پر دانلود ترین و محبوب ترین برنامه ها از نظر دانلود و نظرات مثبت در دو مارکت پلی استور و گوگل پلی می باشد . 

به غیر از الگوها ، گزینه های بی شماری برای افزودن جلوه های طراحی نیز فراهم می کند. می توانید متن را با قلم ها ، فیلترها ، مضامین و جلوه های دیگر طراحی کنید و در استوری های خود استفاده کنید . 
 

دانلود برنامه StoryArt برای ANDROID

دانلود برنامه StoryArt برای IOS



 

3. برنامه زیباسازی استوری StoryArt
 

این ویرایشگر Instagram Stories دارای برخی از ویژگی های رایگان می باشد . این برنامه الگوهای ظریف و مینیمالیستی را برای ایجاد استوری های زیبا در Instagram فراهم می کند. این از هر دو استوری عکس و ویدیو پشتیبانی می کند و گزینه های طراحی زیادی برای هر یک دارد.

این برنامه نیازی ورود کاربری ندارد و می توانید به سادگی برنامه را بارگیری کرده و شروع به ایجاد و اشتراک استوری های Instagram با وضوح بالا کنید.

ویژگی های اصلی:
25 قالب رایگان ، 60+ قالب برتر
5 نوع قلم به علاوه و گزینه های پیشرفته متن
از هر دو فرمت عکس و فیلم پشتیبانی می کند
 

دانلود برنامه Unfold برای ANDROID

دانلود برنامه Unfold برای IOS


مطالب دیگر سایت فالوور ارزان :

آموزش جستجوی پیشرفته در اینستاگرام
آموزش تغییر پروفایل اینستاگرام (نام کاربری ، بیوگرافی و ... )
دلیل نمایش ندادن بازدید ویدیو اینستاگرام
آموزش حذف دائمی حساب کاربری اینستاگرام
جلوگیری از هک شدن صفحه اینستاگرام
 

افزایش فالوور ایرانی تضمینی ، افزایش فالوور لایک زن ، افزایش لایک ایرانی ، افزایش بازدید ویدیو ، افزایش بازدید استوری ، افزایش کامنت های سفارشی ، افزایش کامنت تصادفی ، افزایش بازدید ایمپرشن برای ورود به سرچ