دانلوداپلیکیشن فالوورارزان فالوور ایرانی باکیفیت لایک ایرانی لایک ایرانی تعدادبالابازدید ویدیو بازدید IGTV بازدید استوری کامنت سفارشی کامنت تصادفی

دو ویرایشگر عکس حرفه ای آنلاین برای اینستاگرام

در این مطلب از سایت فالوور ارزان قصد داریم دو ویرایشگر معتبر و حرفه ای برای ویرایش عکسهای خود برای استفاده در شبکه های اجتماعی مختلف از جمله اینستاگرام ، فیسبوک ، پینترست و ... را معرفی کنید . در ادامه با ما همزاه باشید . 

1. ویرایشگر عکس Photogramio ویرایش عکس رایگان آنلاین
 

Photogramio یک ویرایشگر عکس آنلاین با ابزارهای ویرایش عکس بی شمار است. این ویرایشگر عکس دارای یک رابط کاربر پسند و بصری است که امکان ویرایش عکس های خود را در کوتاه ترین زمان برای شما فراهم می کند. برخی از ویژگی های اصلی آن شامل موارد زیر است:

قرمزی چشم را با این ابزار به راحتی بردارید . 
تغییر اندازه / چرخش عکس ها به راحتی قابل تغییر می باشد . 
جوه های ویژه قاب های عکس و رنگ آنها را به راحتی می توانید تغییر دهید . 
ایجاد کلاژ در تصاویر به صورت کاملا حرفه ای . 
با این ابزار به راحتی متن و زیر نویس به عکسهای خود اضافه کنید . 
 

لینک ویرایشگر آنلاین Photogramio


2. ویرایشگر Insta Editor برای اینستاگرام آنلاین


Insta Editor یک ویرایشگر آنلاین عالی برای شبکه اجتماعی اینستاگرام با ابزارها و فیلترهای بی شمار است. این ویرایشگر عکس آنلاین دارای تمام ابزارهای اساسی است که شما برای ویرایش تصاویر اینستاگرام خود مانند تصویر ، تار کردن تصاویر ، کنتراست و روشنایی در میان سایر موارد نیاز دارید. استفاده از آن بسیار آسان است و نتایج شگفت انگیزی را ایجاد می کند.
 

لینک ویرایشگر آنلاین InstaEditor


 

دیگر مطالب سایت فالوور ارزان :

آموزش حذف دائمی حساب کاربری اینستاگرام

آموزش تماس با پشتیبانی اینستاگرام

دانلود ویدیو و عکس های اینستاگرام با برنامه InstaSave

گالری عکس های ذخیره شده شخصی خود را بسازید

آموزش جستجوی پیشرفته در اینستاگرام
 

خدمات سایت فالوور ارزان : 

افزایش فالوور ایرانی تضمینی ، افزایش فالوور لایک زن ، افزایش لایک ایرانی ، افزایش بازدید ویدیو ، افزایش بازدید استوری ، افزایش کامنت های سفارشی ، افزایش کامنت تصادفی ، افزایش بازدید ایمپرشن برای ورود به سرچ ، لایک اتوماتیک 10 پست آخر صفجه اینستاگرام ، لایک اتوماتیک 5 پست آخر ، لایک اتوماتیک 20 پست آخر ، لایک اتوماتیک 10 پست آینده ، لایک اتوماتیک 5 پست آینده