دانلوداپلیکیشن فالوورارزان فالوور ایرانی باکیفیت لایک ایرانی لایک ایرانی تعدادبالابازدید ویدیو بازدید IGTV بازدید استوری کامنت سفارشی کامنت تصادفی

ویژگی های اصلی اینستاگرام

در این مطلب می خواهیم شما را با سه ویژگی اصلی اینستاگرام اشنا کنیم که عبارت اند از 1 - طراحی برنامه کاربر پسند و رسانه محو . 2 - ابزارها و فیلتر های ویرایش عکس . 3 - ابزارهای داخلی برای مشاغل ، کسب و کار . 

1 - طراحی برنامه کاربر پسند و رسانه محو
 

تصاویر و فیلم ها همیشه در اینستاگرام عالی به نظر می رسند. در دسترس بودن فیلترهای اینستاگرام به کاربران امکان می دهد عکس هایی را که گرفته اند ویرایش کنند و همزمان آزادی خلاقیت خود را به کاربران دیگر نشان دهند . 

هنگام مرور پروفایل ها یا مشاهده اتفاقات موجود در اینستاگرام ، محتوای مفید همیشه تمرکز اصلی را بر عهده دارد. نظرات و متن ها همیشه در عکس ها و فیلم های برنامه Instagram در درجه دوم قرار می گیرند و اولویت اصلی با خود عکس و فیلم میباشد . 

تمرکز و طراحی منحصر به فرد اینستاگرام منجر به ایجاد یک پلتفرم اجتماعی موفق شده که هر کاربر را مجاب به استفاده از آن می کند . 


2 - ابزارها و فیلتر های ویرایش عکس
 

طی سالها اینستاگرام ایده تغییر و ویرایش ساده عکس ها قبل از انتشار را معرفی کرد و انقلابی در این زمینه بود . در شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک و توئیتر کاربر برای ویرایش و ادیت عکس ها باید از برنامه ثالث مثل فوتوشاپ استفاده می کرد و این کار زمان بر و به شدت دلسرد کننده بود . با این قابلیت کاربران به راحتی اجازه دارن عکسهای خود را شخصی سازی و ویرایش کنند ( در افکتهای محدود ولی کاربردی که اینستاگرام در اختیار کاربران گذاشته است ) 

اینستاگرام به کاربران گوشی هوشمند اجازه می دهد یه ویرایش گر حرفه ای و یک عکاس حرفه ای باشند و استعداد خود را به نمایش عموم بگذارند . 


3 - ابزارهای داخلی برای مشاغل ، کسب و کار 
 

شبکه های اجتماعی سال ها مورد توجه مشاغل و بازاریابان بوده اند و اینستاگرام نیز از این قاعده مستثنی نیست . اینستاگرام می تواند به خصوص برای سازمانهایی که محصولات جذاب و بصری را می فروشند سودآور باشد . 

تعدادی ابزار در اینستاگرام موجود است که به طور خاص برای کمک به کسب و کار و بازاریابان برای رسیدن به اهداف خود طراحی شده است . به عنوان مثال ، حساب های تجاری در اینستاگرام این امکان را دارند که دکمه تماس را مستقیماً در نمایه های اینستاگرام خود داشته باشند. کاربران تجاری همچنین به Instagram Insights دسترسی دارند - ابزاری برای گزارشگری که داده های تحلیلی مربوط به عملکرد بارگذاری را فراهم می کند. علاوه بر این ، کاربران تجاری می توانند برای تبلیغ پست ها و جلب نظر بیشتر کاربران هزینه تبلیغات پرداخت کنند .


دیگر مطالب سایت فالوور ارزان :

آموزش حذف دائمی حساب کاربری اینستاگرام

آموزش تماس با پشتیبانی اینستاگرام

دانلود ویدیو و عکس های اینستاگرام با برنامه InstaSave

گالری عکس های ذخیره شده شخصی خود را بسازید

آموزش جستجوی پیشرفته در اینستاگرام

خدمات سایت فالوور ارزان : 

افزایش فالوور ایرانی تضمینی ، افزایش فالوور لایک زن ، افزایش لایک ایرانی ، افزایش بازدید ویدیو ، افزایش بازدید استوری ، افزایش کامنت های سفارشی ، افزایش کامنت تصادفی ، افزایش بازدید ایمپرشن برای ورود به سرچ ، لایک اتوماتیک 10 پست آخر صفجه اینستاگرام ، لایک اتوماتیک 5 پست آخر ، لایک اتوماتیک 20 پست آخر ، لایک اتوماتیک 10 پست آینده ، لایک اتوماتیک 5 پست آینده