دانلوداپلیکیشن فالوورارزان فالوور ایرانی باکیفیت لایک ایرانی لایک ایرانی تعدادبالابازدید ویدیو بازدید IGTV بازدید استوری کامنت سفارشی کامنت تصادفی

بهترین سایز تصاویر برای پست ها و استوری اینستاگرام

برای پیشرفت با کیفیت تر و دیده شدن بیشتر در اینستاگرام حتما باید به سایز و پیکسل تصاویر پست شده و استوری شده توجه کنید . در این مقاله از سایت فالوور ارزان به اندازه و پیکسل های مهم برای بهتر شدن پیج کاری یا شخصی شما می پردازیم . 

اندازه ایده آل تصویر در اینستاگرام

 

  • اشتراک تصاویر مربعی: 1080 1، 1080 پیکسل
  • اشتراک تصاویر افقی: 1080 56 566 پیکسل
  • اشتراک گذاری تصاویر عمودی: 1080 1، 1350 پیکسل
  • به اشتراک گذاری داستان ها: 1080 1، 1920 پیکسل
  • اشتراک تصاویر - عرض 1080 پیکسل

اشتراک تصاویر با عرض 1080 پیکسل

رمز کیفیت در تصاویر اینستاگرام عرض تصاویر است زیرا تمام پست های اینستاگرام عرض یکسانی دارند (یعنی اندازه صفحه تلفن شما). عرض ایده آل 1080 پیکسل است. اگر عرض تصویر شما کمتر از 320 پیکسل باشد ، اینستاگرام آن را بزرگتر می کند و ممکن است پیکسل های آن مشخص باشد . 

تا زمانی که ارتفاع تصویر شما بین 566 تا 1350 پیکسل با عرض 1080 پیکسل باشد (یا نسبت ابعاد آن بین 1:1.91 و  4.5 باشد) ، اینستاگرام تصویر شما را همانطور که هست حفظ خواهد کرد.

در غیر این صورت ، تصویر شما متناسب با نسبت ابعادی که اینستاگرام پشتیبانی می کند بریده می شود. برای چنین مواردی ، می توانید تصمیم بگیرید که هنگام ارسال به اینستاگرام ، کدام قسمت از تصویر خود را می خواهید جدا کنید.


اندازه ایده آل استوری در اینستاگرام

اندازه ایده آل برای به اشتراک گذاری عکس در استوری - 1080 1، 1920 پیکسل میباشد . 


 

دیگر مطالب سایت فالوور ارزان :

آموزش حذف دائمی حساب کاربری اینستاگرام

آموزش تماس با پشتیبانی اینستاگرام

دانلود ویدیو و عکس های اینستاگرام با برنامه InstaSave

گالری عکس های ذخیره شده شخصی خود را بسازید

آموزش جستجوی پیشرفته در اینستاگرام

خدمات سایت فالوور ارزان : 

افزایش فالوور ایرانی تضمینی ، افزایش فالوور لایک زن ، افزایش لایک ایرانی ، افزایش بازدید ویدیو ، افزایش بازدید استوری ، افزایش کامنت های سفارشی ، افزایش کامنت تصادفی ، افزایش بازدید ایمپرشن برای ورود به سرچ ، لایک اتوماتیک 10 پست آخر صفجه اینستاگرام ، لایک اتوماتیک 5 پست آخر ، لایک اتوماتیک 20 پست آخر ، لایک اتوماتیک 10 پست آینده ، لایک اتوماتیک 5 پست آینده