دانلوداپلیکیشن فالوورارزان فالوور ایرانی باکیفیت لایک ایرانی لایک ایرانی تعدادبالابازدید ویدیو بازدید IGTV بازدید استوری کامنت سفارشی کامنت تصادفی

ویرایشگر عکس Canva برای عکسهای اینستاگرامی


 

Canva به لطف کتابخانه قالب های قابل تنظیم خود به یکی از ابزارهای مورد علاقه ما برای طراحی استوری های منحصر به فرد و چشم نواز اینستاگرام تبدیل شده است!

می توانید با استفاده از الگوهای Instagram Stories در Canva با استفاده از رنگ ها و قلم های برنامه ، طرح های چشم نوازی ایجاد کنید.

البته ، شما می توانید از Canva برای افزایش پست های منظم اینستاگرام با قابلیت ویرایش عکس ها و گذاشتن متن های دلخواه ، گرافیک و سایر عناصر طراحی - از جمله قلم ها و آرم برند خود - استفاده کنید و محتوایی ایجاد کنید که واقعاً مورد توجه فالوورهای خود قرار گیرد.

برنامه Canva از سه سیستم عامل اندروید ، آی او اس و نسخه وب پشتیبانی می کند که در ادامه لینک های آن در این مطلب از سایت فالوور ارزان قرار خواهد گرفت . 


دانلود برنامه Canva برای سیستم عامل Android

دانلود برنامه Canva برای سیستم عامل IOS

نسخه وب Canva برای ویرایش آنلاین


دیگر مطالب سایت فالوور ارزان اینستاگرام : 

برنامه VSCO ویرایش عکس و ویدیو برای اینستاگرام
آموزش خرید فالوور ایرانی از سایت فالوور ارزان
آموزش کپی لینک برای خرید لایک و بازدید اینستاگرام
آموزش خصوصی و عمومی کردن اکانت اینستاگرام
آموزش جستجوی پیشرفته در اینستاگرام

خرید فالوور ایرانی تضمینی ، خرید فالوور لایک زن ، خرید لایک ایرانی ، خرید بازدید ویدیو ، خرید بازدید استوری ، خرید کامنت های سفارشی ، خرید کامنت تصادفی ، خرید بازدید ایمپرشن برای ورود به سرچ