دانلوداپلیکیشن فالوورارزان فالوور ایرانی باکیفیت لایک ایرانی لایک ایرانی تعدادبالابازدید ویدیو بازدید IGTV بازدید استوری کامنت سفارشی کامنت تصادفی

سایت های دانلود عکس و فیلم از اینستاگرام (رایگان)

در این مطلب قصد داریم سایت های پرکاربرد و محبوب برای دانلود عکس و فیلم از اینستاگرام را معرفی کنیم . برای مشاهده برنامه های اندرویدی مخصوص برای این کار به مطلب "برنامه های دانلود عکس و فیلم از اینستاگرام" مراجعه کنید . 

اینستاگرام به صورت کلی داخل برنامه خود اجازه دانلود ویدیو و عکس ها را در اختیار کاربر قرار نمی دهد و سایت های آنلاین جانبی به راحتی این کار را برای شما انجام خواهند داد توجه داشته باشید که این سایت ها نیازی به لاگین کردن با اکانت اینستاگرام ندارند و امنیت شما را به خطر نمی اندازند و برای دانلود حتما باید پیج مورد نظر شما عمومی باشد . این سایتها برای دارندگان گوشی با سیستم عامل IOS و ویندوز موبایل مناسب می باشد چون برنامه ای به این منظور در مارکت این گوشی ها تولید نشده است .  با فالوور ارزان همراه باشید . 

 

دانلود فیلم از اینستاگرام آنلاین - حرید فالوور اینستاگرام

1. سایت دانلود عکس و فیلم از اینستاگرام DownloadGram

 

DownloadGram بهترین ابزار آنلاین برای کاربران Instagram برای بارگیری عکس و فیلم های Instagram است. با یک رابط بسیار کاربر پسند باعث می شود هنگام بارگیری و دانلود عکس یا فیلم احساس راحتی کنید. فقط کافیست لینک ویدیو یا عکس را از پیجی که عمومی باشد کپی کرده و داخل باکس مورد نظر چسبانده و دکمه دانلود را بزنید . ظرف چند ثانیه رسانه برای بارگیری آماده خواهد شد. آسان و بدون دردسر .

ورود به سایت DownloadGram


دانلود از اینستاگرام-خرید فالوور ایرانی
 

2. سایت دانلود عکس و فیلم از اینستاگرام ForHub

 

سایت ForHub یکی دیگر از سایتهای محبوب و کاربر پسند برای دانلود عکس و فیلم از اینستاگرام می باشد . برای دانلود لینک مورد نظر را کپی کرده و در باکس مشخص شده بگذارید و با زدن کلید دانلود عکس یا فیلم شما به راحتی و با سرعت بارگیری خواهد شد . در منوی وبسایت آموزش ویدیویی برای این کار قرار داده شده است . 

ورود به سایت ForHub


دانلود از اینستاگرام - فالوور ارزان

3. سایت دانلود عکس و فیلم از اینستاگرام InstaSave 


InstaSave یکی از بهترین پلتفرم های دانلود عکس و فیلم از اینستاگرام است و با دسترسی کاملا آسان و رابط کاربری جرفه ای هر کاربری را در این زمینه به خود جذب می کند . شما باید لینک پست مورد نظر را از اینستاگرام کپی کرده و در کادر مربوطه قرار دهید و دکمه "Submit"را بزنید و سایت شروع به بارگیری لینک شما می کند و شما به راحتی آن را دانلود می کنید . 

ورود به سایت InstaSave


 

دانلود عکس از اینستاگرام آنلاین - لایک ارزان اینستاگرام
 

3. سایت دانلود عکس و فیلم از اینستاگرام gramsave


GramSave به کاربران اینستاگرام اجازه می دهد عکس ها و فیلم های اینستاگرام را سریع و بدون هیچ گونه ثبت نام یا ورود به سیستم بارگیری کنند. فقط اینستاگرام خود را باز کنید ، آدرس عکس یا ویدیو را کپی کنید ، در کادر بالا جای گذاری کنید و روی بارگیری کلیک کنید. در چند ثانیه فیلم یا عکس برای استفاده ارسال می شود . 

ورود به سایت GramSave


 

دیگر مطالب سایت فالوور ارزان اینستاگرام : 

آموزش حذف دائمی حساب کاربری اینستاگرام
آموزش خرید فالوور ایرانی از سایت فالوور ارزان
آموزش ثبت نام در اینستاگرام تصویری
جلوگیری از هک شدن صفحه اینستاگرام
آموزش جستجوی پیشرفته در اینستاگرام


خدمات سایت فالوور ارزان : 

خرید فالوور اینستاگرام ، خرید لایک اینستاگرام ، خرید بازدید ویدیو اینستاگرام ، خرید بازدید استوری اینستاگرام ، خرید لایک اتوماتیک پست های آخر ، خرید بازدید IGTV ، اپلیکیشن اندرویدی فالوور ارزان ، خرید کامنت اینستاگرام ، بالا اوردن پیج در اکسپلور